מדיניות ביטולים בעסקים נותני שירות

Dana locker • September 16, 2023

חשיבותה של מדיניות ביטולים מסודרת בעסק. לעסקים נותני שירות

New Paragraph

By Dana locker October 22, 2025
חטיף עסקי – ביס של תובנה לעסק סדרת מיני־פודקאסטים לבעלי עסקים בתחילת הדרך/ לא.נשים שרוצים לפתוח עסק.
By Dana locker October 21, 2025
קובץ פשוט להורדה שיתן לכם את התמונה המלאה על המצב הכלכלי שלכם
By Dana locker June 26, 2024
לנהל את העסק שלך בחופש הגדול: טיפים מעשיים לבעלי עסקים
By Dana locker February 13, 2024
אסתי גרוסמן מארחת אותי בפודקאסט - הפעם בנושא מיתוג אישי בארגונים
By Dana locker September 16, 2023
מדוע כל עסק חייב מדיניות ביטולים ברורה ומסודרת
By Dana locker September 16, 2023
מדוע החגים הם התקופה הטובה ביותר לנטוורקינג, ומדוע כדאי להתגבר על הפחד
By Dana locker November 25, 2022
עצמאים, זוהי קריאה להפקדות סוף שנה וקבלת החזרי מס!
By Dana locker June 22, 2021
החופש הגדול כבר פה! והמחשבות על מה לעשות עם הילדים בחופש לא עוזבות: איזו קייטנה לבחור לגדולים? איך להעסיק אותם בימי שישי? מה עושים בתקופות שאין קייטנה? איך נצליח לעבוד בתקופה הזו? לנסוע / לא לנסוע לחופשה? בארץ / בחו"ל? ואיך עוברים את זה נפשית וכלכלית?!?!?! חלוקת ההוצאה בחופש הגדול (על פי סקרים): 30%- טיולים וחופשות 25% - קייטנות 15% - בילויים משפחתיים 10% - אטרקציות 10% - תנועות נוער 5% קניות shopping 5% אוכל ( אוכלים יותר בחופש...). המלצה שלי היא לתכנן מראש את החופש הגדול, כמובן לזרום עם השינויים, אבל התכנון יאפשר למנוע התפזרות והתבזבזות - חלקו את החופש לשבועות ותקצבו את הבילויים לכל שבוע (בהתאם ללו"ז שלכם ושל הקייטנות האחרות), בשבועות שאין קייטנות בד"כ נדרשות יותר פעילויות חוץ. חפשו את הפעילויות החינמיות שמציעים בפארקים / מוזאונים. השתמשו בהטבות שיש במועדוני צרכנות (כרטיסים 1+1...) תעשו תיאום ציפיות עם הילדים, לילדים הגדולים יותר תתנו תקציב לחופש ושהם ינהלו את הבילויים שלהם לפי התקציב. מוזמנים להוריד לוח תכנון לחופש הגדול, מלא ברעיונות ובעלויות של הפעילויות השונות שיעזור לכם לתכנן את החופש. קחו אוויר, תהנו ותבלו כי מיד! אחרי החופש הגדול מגיעים החגים... חופשה נעימה, והכי חשובה בטוחה לכולם. דנה
By Dana locker February 7, 2021
כולנו רוצים לצלוח את ראיון העבודה, חשוב שנהיה מוכנים ולא נעשה טעויות מיותרות.
By Dana locker December 31, 2020
כבר סיפרתי לכם שאני ממש מאושרת שלקוחות שלי מוצאים עבודה, אחרי שאנחנו חוגגים אני לרוב מלווה אותם גם בכניסה לתפקיד החדש, לארגון החדש. להיכנס לעבוד במקום חדש זה כמו "שלום כיתה א' " – יש חששות והתרגשות גם מהאתגר המקצועי, וגם ואולי בעיקר מהאתגר החברתי והלא נודע. הקורונה הוסיפה בשנה האחרונה אתגר: להיכנס לארגון חדש מרחוק, מבלי להכיר / להיפגש עם האנשים שאיתם תעבדו. מחשבות וטיפים למתחילים עבודה בעידן הקורונה: א. בהצלחה , תגיעו כל יום עם חיוך למשרד / לזום . ב. כניסה טכנית לארגון - בד"כ החלק זהו הקל בכניסה לעבודה שכולל: 1. קבלת מחשב, ססמאות, מילוי טפסי מש"א... תעבדו מול IT ומש"א. 2. קבלת אינפורמציה ראשונית על הארגון: גודל, מערכות טכניות, תכנים, תרבות ארגונית. תאספו את האינפורמציה הזו היא מאוד חשובה, במיוחד שאתם עובדים מרחוק ולא מכירים "פיזית" את האנשים. ג. כניסה חברתית לארגון- בעייני זהו החלק המאתגר בכניסה לעבודה בכלל, ובעידן המרחוק בפרט. 1. תבקשו לקבל את תרשים המבנה הארגוני של החברה, תעברו עליו עם כמה אנשים: עם מש"א ועם המנהל/ת שלכם. לכל אחד מהעובדים/ מהממשקים שלכם או הצוות (במידה והארגון גדול) תבררו: • מה התפקיד הרשמי שלו/ה • מה התפקיד הבלתי רשמי • טיפ לעבודה מולו/ה (טיפוס בוקר/ ערב, תקשורת מיטבית דרך המייל / בטלפון, אוהב/ת / לא אוהב/ת לעזור וכו') 2. תזהו את אנשי המפתח שיעזרו לכם להצליח בתפקיד / את האנשים איתם תעבדו הכי הרבה ותזמינו אותם ל"זום קפה". אני יודעת שזה לא נעים ואפילו מביך אבל זו הדרך הכי טובה להצליח. ב"זום קפה" תנסו להכיר אותם ושיכירו אתכם באופן אישי – תספרו להם את ה "90 שניות" שסיפרתם בראיון העבודה, ותבקשו את עזרתם / תקבלו את אישורם– שבשבועות הקרובים תצטרכו כנראה לשאול אותם שאלות ולהיעזר בהם. 3. תנסו לזהות את סגנון התקשורת של חברי הצוות / ממשקים עבודה שלכם כדי שתדעו מהי הדרך הנכונה והקלה ביותר לגשת לכל אחד מהם. (משימתי / תומך / מנתח / מקדם). 4. רצוי לבקש מהמנהל/ת שלכם לעשות "זום היכרות" – ישיבת צוות שבה תוכלו להציג את עצמכם. 5. במידה והמשרד פתוח, תנסו לתאם להגיע למשרד כאשר אנשי המפתח / חברים מהצוות שלכם מגיעים ומראש תקבעו לאכול יחד צהריים (במגבלות הקיימות) / קפה. ד. הכשרה וחפיפה - 1. לרוב הארגונים שיש להם הכשרה מסודרת, ואפילו Orientation day, ויש ארגונים שעובדים אד-הוק ברוב המקרים המנהל/ת יגיד לכם מה עליכם ללמוד וממי. התפקיד שלך זה "לקחת את המושכות לידיים", ולשאול את הוותיקים יותר: • "מה עוד חשוב שאני אדע"? • "עם מי חשוב שאני אשב/ אפגש"? 2. תעלו על הכתב את תוכנית ההכשרה שלכם, תציגו אותה למנהל/ת ותשאלו האם יש עוד דברים שצריך להוסיף להכשרה. – מהלך זה מראה למנהל/ת שלכם שאתם יוזמים, מובילים וצמאים להצלחה. 3. חשוב שבהכשרה שלכם תיפגשו (זום) גם עם אנשים ממחלקות שונות! המפגש איתם וההיכרות עם התפקיד שלהם יעזרו לכם להבין יותר טוב כיצד החברה מתנהלת, מי הלקוחות שלה, מי המתחרים שלה, כיצד אנשי המכירות מציגים את המוצר, כיצד המפתחים מתייחסים למוצר, איפה צווארי הבקבוק בחברה והקונפליקטים שבה וכו' ה. עבודה מול המנהל/ת והצוות שלך - 1. אחד הדברים החשובים זה תיאום ציפיות! ממליצה לבצע תיאום ציפיות מפורט הכולל: כיצד לעבוד מולו/ה ומול שאר חברי הצוות: מה התקשורת המועדפת, שעות מועדפות, כיצד לדווח על המשימות שלך (ברמה יומית / שבועית).... ומה מצפים ממך. 2. תשאלו ותוודאו שאתם מבינים את התפקיד שלכם, על מה מודדים אתכם, מה היעדים שלכם מה נחשב הצלחה. 3. תבינו בין השורות מתי מצפים לקבל מכם תוצרים / מצפים שתהיו עצמאים בתפקיד. 4. תקבעו פגישה 1:1 שבועית עם המנהל/ת, גם אם אין לכם על מה לדווח, זו פגישה חשובה, בה אתם יכולים לפתח את מערכת היחסים שלכם, להקשיב מה נדרש, ולהקשיב למה שנאמר בין השורות. לסיכום: • "לא הביישן למד", אל תתביישו לשאול שאלות, גם שאלות שנראות לכם מיותרות. • תרימו דגל כשצריך, אל תתנו למצבים "בעייתים" להידרדר ולהפוך לכדור שלג. • תהיו צנועים ותקשיבו, יש לנו פה אחד ו2 אוזניים – זה היחס שנדרש בין הקשבה לדיבור 1:2. • אמצו את השינוי, "ותעופו "עליו. ובהצלחה דנה
Show More